Wednesday, July 25, 2012

KHAIRI SAY'S - Ku Akui !

Katakan padaku kekasih
Kesilapan yang pernah ku lakukan dulu
Ternyata aku yang harus dipersalahkan
Ku akui

Aku leka dengan kerjayaku
Mengejar kekayaan di dunia ini
Betapa hancurnya hatimu laluinya
Ku akui

Jika dapatku mengulangi
Perjalanan cintaku bersamamu lagi
Akan ku jaga
Sebaik - baik cinta ini

Kini ku rasa kehilangan
Ku sedar betapa pentingnya kau disisi
Yang slalu ada
Yang slalu rindu
Terhadap diriku

Jangan, jangan,
Jangan ku ulangi lagi

Jika dapatku mengulangi
Perjalanan cintaku bersamamu lagi
Akan ku jaga
Sebaik - baik cinta ini

Kini ku rasa kehilangan
Ku sedar betapa pentingnya kau disisi
Yang slalu ada
Yang slalu rindu
Terhadap diriku

sesuatu yg amat m'beri makna dlm hidup aku .

aku harap kaw bce ape yg aku post ni sbb pd aku , lirik ni ade kene mengena dgn aku N stiap kali aku t'igtkan kaw mst aku dgr lagu nie .

kalaw lah aku boleh mention nme kaw dkat cnie or dkat lirik ni , dah lme aku mention tp aku rse better aku rahsiakan jer sbb kalaw aku mention pown still ta m'bawa pape perubahan .

yg penting , aku nak kaw taw yg aku still syg kan kaw N walaupown kaw dgn aku dah ta de pape just friend tp aku still syg kan kaw N aku still amek berat pasal kaw .

kalaw kaw tgh bce post aku kali ni , aku nak kaw taw aku rse menyesal sbb aku dah lepaskan someone yg better utk aku .

*ttb mood feeling t'igt dkat kaw smpi m'buatkan aku post dkat blog aku yg dah lme sgt aku ta post nie .

tata titi tutu :)


No comments:

Post a Comment