Wednesday, October 26, 2011

KHAIRI SAY'S - CINTA ITU BUTA !

hurm , negro celop ?
ape salah jd negro celop nie ?
adakah satu kesalahan sbb b'kulit gelap ?
terok sgt ker kulit ITAM nie ?
terok sgt ker MUKE TA KACAK nie ?
terok sgt ker RMBOT KERINTIG nie ?
ye , aku sedar sume pakej burok 2 ade dkat aku .
tp ta yah lar smpi ta ngaku aku bf kaw .
aku akui jgak yg bf kaw 2 ckop sume .
mmg padan lar ngan org chantek mcm kaw .
tp kalaw stakat chantek luar jer bwat ape ?
anyway , thanx coz bwat aku mcm nie .
at least aku taw lar yg slame nie kaw tpo aku .
3 bulan 21 hari yg ckop bermakne dlm idop aku .
mmbr2 aku pelik bile aku ckp yg aku dah single .
diorang ta cye sbb bru sgt couple dah main 3 kayu .
adat b'couple lar kte org tua .
hati masing2 kite ta dpt agak .
anyway , kalaw kaw bce post aku nie .
igt lar ape yg aku pesan dkat kaw .
ta pe lar , aku igtkan lar jgak .
1 - jge diri baek2 .
2 - jge laki 2 baek2 .
3 - jgn maen ujan .
4 - kalaw batok , byk2 kan minom air suam .
5 - kalaw dmm , mkn panadol N sapu minyak angin dkat blakang kepale N tepi dahi .
6 - jgn tpo dak laki 2 mcm kaw tpo aku dlu , kesian lar die . die ta taw pape , biar aku sorang kene ckop lar .
tu jer lah kowt .
aku pown ta igt ape lg yg aku ckp dkat kaw smalam .
pndi2 lar pk yer , masing2 dah besar .
dah bole pk baek2 dah pttnyer .
hurm .
GTG !
tata titi tutu !

3 comments:

  1. good advices for her .
    but if u love her so much
    just let her go .
    mybe she looking for the best for her life
    and mybe you will get better than that ,
    :)

    ReplyDelete
  2. lets bygone b bygone..kwn2 olways ada utk hg ayie..dun worry..hg ada KAMI !!

    ReplyDelete
  3. : thanx !
    kawan-kawan membuat kehidupan kita mnjadi lebih manis .
    dengan adanya kawan2 spertii mereka .
    boleyh membuatkann kta mmpuu trsenyumm disaat suka&duka .
    ^_^ .
    dipetik dr fb ADIB MURTADZA !
    hurm !

    ReplyDelete