Tuesday, May 3, 2011

KHAIRI SAY'S - C.U.T.I. S.E.M !

akhirnya !
27/4/11 pkol 4.35 , abes jgak sem aku .
tp aku still dkat ipoh smpi lar mlm td .
sbb nyer aku ade game futsal dkat area rumah aku dkat ipoh ( rumah aku ddk sementara blajar ) .
ta de luck lar nak jd champion .
tp kitorang dpt no 3 jer .
jd lar , dpt jgak lar piale dr ta de kan .
actually , aku ta taw nape aku mcm ta de mood nak post dkat blog aku .
sdangkan , mcm2 yg best2 tp aku malas pulak nak 2lis .
cnthnyer : aku pegi sabah (HUHU ! ) , final exam , tournament futsal N biawak dok dlm kete aku N mcm2 lg .
tp maybe aku ta 2lis sbb aku taw .
nie mcm diari aku jer .
ta de sesape nak bace .
N pling aku t'kilan skali .
aku dah bwat someone marah gigiler ngan aku .
tp aku pelik , ta bole ker die dgr explanation aku dlu .
mmg pd pndgan die , aku dah mungkir jnji tp aku ta sengaje .
ta pe , bnde dah jd nak bwat mcm mne .
N aku pown dah ckp ngan die yg aku ta kan gngu die lg .
tp aku harap die ta lupe lar ngan deal yg kitorang bwat .
kalaw die ta nak jmpe aku pown , ta pe .
nnt aku tapawkan kenny roger's utk die .
malas lar cite byk2 .
OUT !

No comments:

Post a Comment