Monday, March 14, 2011

KHAIRI SAY'S - adakah aku dah brubah ?

masok jer sem 2 nie , aku rse aku dah jd laen dowh .
prangai aku dah ta mcm time skoolah dlu or sem satu dlu .
aku jd sorang yg menggelabah giler .
aku suke sakit kan ati org , ade yg kte aku dah sombonk , b'lagak mcm bagos N mcm2 lg lar .
mgkin ker sbb aku rse aku dah bsr sgt aku brubah jd mcm 2 ?
ish , trok lar mcm nie ta ptt dowh aku brubah mcm nie .
aku ptt nyer brubah jd yg lebey baik .
bkannyer jd lebey burok .
ta kan lar aku nak ulang blek crite time skoolah teknik dlu .
sume bdak pompuan klass aku bengang ngan aku sbb aku sound sorang pompuan smpi die nanges .
ptt nyer aku jg cket mulot aku .
kate org tue2 , krane pulot santan binase .
krane mulot bdn binase .
bru2 nie , ustazah aku ade ckp pasal mati .
kalaw kite ta mintak maap dkat org , nnt mati ssh .
ajal maut dkat tgn tuhan kan .
so , aku rse aku mmg ade wat salah ngan korang N kalaw ade pown kan .
aku nak mintak maap byk2 .
maybe ayat aku nie mcm gay tp aku nak ckp gak lar ( aku straight lar ) .
aku arap korang bole maapkan aku N kite happy2 blek mcm dlu dowh .
enjoy N have fun sme2 blek mcm dlu .
last but no least .
"SORRY SGT2 DOWH ! "
- OUT ! -

No comments:

Post a Comment